Źródło: Canon |
Canon właśnie wpadł na pomysł podreperowania finansów. Zachęca
do reklamowania go, poprzez korzystanie z kilku produktów opatrzonych jego
wizerunkami. Niestety to korzystanie i reklamowanie wcale nie ma być efektem
obdarowania canoniarza T-shirtem, torbą lub bejsbolówką, na przykład jako
nagrodą przy dużych zakupach sprzętowych. Nie, canoniarz ma sobie tę reklamę
wykupić. Ot, 30 funtów za koszulkę, 120 funtów za wiatrówkę, czy 60 funtów za
miniaturę starego dalmierzowego Canona. Dużo? To za marne 8 funciaków kupmy dziecku śliniak.
Źródło: Canon |
No, nie wiem. Dla mnie to trochę dziwne, że firma każe sobie
płacić za jej reklamowanie. Ale może to tylko moje nietypowe spojrzenie,
wynikające z ćwierci wieku dziennikarzenia w branży. Przez ten czas nagromadziłem
dziesiątki, otrzymanych przy różnych okazjach firmowych długopisów,
pendrive’ów, przycisków do papieru, kubków, dysków przenośnych, spinek do
mankietów, banków energii, koszulek, toreb, czapek i kurtek. Z niektórych tych
rzeczy nawet korzystam J Ale nie przyszłoby mi do głowy kupować je za własne
pieniądze.
Sądząc po komentarzach w sieci, pomysł Canona wzbudza trochę
kontrowersji. Niemniej wśród głosów krytycznych nie widać hejtu, a raczej złośliwostki.
Z ciekawszych zauważonych przeze mnie przytoczę dwie. Pierwsza, to sugestia, że
wkrótce Canon wypuści drugą serię tych gadżetów, z dwukrotnie wyższymi cenami
ale… uzupełnionych czerwonym paseczkiem. Druga, to pytanie kiedy pojawią się analogiczne
produkty Yongnuo.
Źródło: Canon |
Ale jasne, co poniektóry fanboj Canona coś z tych reklamówek
wybierze. Albo ktoś kupi któryś z tych produktów miłośnikowi Canona.
Podejrzewam jednak duży popyt na śliniaki wśród nikoniarzy. Bo cóż to za rozkosz
obserwować jak ukochane dziecko obrzyg…, no niech będzie, że pluje na konkurencję.
Nikoniarze będą kupować koszulki z "Camera Kwanon" z jeszcze jednego powodu- bo ich firma zrobiła przecież obiektyw do pierwszego Kwanona. Z pewnością będą się ustawiać kolejki nikonowców po koszulki za 30 funtów. Co za lans!
OdpowiedzUsuń