środa, 20 kwietnia 2016

Lux Noctis – malowanie światłem z drona

Fot: Reuben Wu
     Aż achnąłem gdy zobaczyłem te zdjęcia. Tchnie z nich atmosferą malarstwa krajobrazowego Romantyzmu: motywy zdjęć, sposób spojrzenia na nie, no i oczywiście TO ŚWIATŁO. Nie przyszło mi jakoś do głowy, że w fotografii dron może pełnić rolę nie platformy dla aparatu, ale baaardzo wysokiego i poruszającego się statywu oświetleniowego. A Reuben Wu na taki pomysł wpadł i podczepił pod drona 30-watową LEDową lampę Fiilex AL250. Efekty są wspaniałe, nie do uzyskania metodami naturalnymi. No, chyba że ktoś będzie z aparatem na statywie noc w noc polował na pożądane ustawienie księżyca i dziur w chmurach. Zajrzyjcie na stronę Reubena Wu, by obejrzeć resztę zdjęć z projektu Lux Noctis i filmik prezentujący (między innymi) trochę technikaliów.

4 komentarze:

  1. Świetny efekt. Nie wiedziałem, że a pomocą drona można zrobić tak piękne zdjęcia.
    https://droniq.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Zdjęcia robione nocą mają bardzo wyjątkowy klimat.
    https://www.kozinski-foto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie, dron się spisał

    OdpowiedzUsuń